09-04-2005, 01:04 AM
Tan Wrote:Ik denk dat hij hetzelfde zal spelen als in de heenwedstrijd. 5-3-2 met counter. In het wedstrijdverslag kreeg jij 1 kans en hij ook. Hij maakte die en jij niet....
In de veronderstelling dat hij 5-3-2 counter gaat spelen heb je volgens mij de volgende opties:
- je gaat zelf ook 5-3-2 of 5-4-1 spelen. Je zorgt dat je verdediging zo sterk is dat hij er geen 1 in weet te prikken. En je hoopt dat je er zelf wel in scoort.
- je gaat vol op de aanval en kiest een 4-3-3 of een 3-4-3 opstelling.(volgens mij heb je maar 3 spitsen, dit zou inhouden dat je geen reservespits hebt of er nog 1 moet aanschaffen)
- je kiest voor je oude tactiek 4-4-2. Je hoopt dat je aanvallers nu wel een goal scoren en dat je verdediging de pot dicht houdt
- je kiest de "standaardopstelling" in hattrick, namelijk 3-5-2. Hiermee hoop je dat je zo veel mogelijk balbezit hebt en dat je spitsen de kans(en) nu wel afmaken...
Persoonlijk zou ik(gelet op de stand in jouw competitie) gaan voor een 5-3-2. Een gelijkspel is in mijn ogen voldoende om kampioen te worden...
In reactie hierop nog: Ik ben nu van plan 541 te gaan spelen, een vleugel gerepositioneerd naar verdediger en een aanvaller gerepositioneerd naar IM.
5 verdedigers waarvan de wingdefenders verdedigend staan, 3IM met 1 aanv op de positie die wegvalt uit de aanval en een verd op de zwakste verdediger, winger aanv en dus 1 aanvaller...
Lijkt me redelijk het gat dichten en toch eventuele mogelijkheden op een doelpuntje bij mezelf houden door het redelijk sterke IM en de aanv IM en vleugel.
Iemand hier nog ideeen over?