02-04-2007, 09:13 AM
Jezelf indekken? Iedereen die reëel kijkt ziet toch dat PSV geen favoriet meer is? Daarvoor zijn de statistieken (13 uit 13) en vooral het spel te slecht. Heeft niks met indekken te maken mi, wel is het natuurlijk schandalig dat het zo is gegaan. Over dat niet scoren tegen NEC maak ik me niet zo druk. De voorhoede zal weer uit Koné-Kluivert-Farfan bestaan met Afellay erachter. Die maken er wel 1. Ik maak me meer zorgen over de achterhoede. Da Costa zal zn plek wel kwijt zijn.. die kan mooi tegen Liverpool spelen om zich te revancheren zodat een ander krachten kan sparen, maar Cocu rechts in de verdeding vind ik ook niet top. Mss Simons terughalen dan maar.
In vind dat er weinig ingedekt wordt. De uitvakken zitten vol en Liverpool was makkelijk uitverkocht ondanks dat het de 2e keer dit seizoen is dat ze komen. Ook ikzelf merk dat ik juist nu bereid ben naar een uitwedstrijd te gaan, terwijl ik dat normaal niks vind. Heb zin in NEC uit ook al verwacht ik qua resultaat niks.
In vind dat er weinig ingedekt wordt. De uitvakken zitten vol en Liverpool was makkelijk uitverkocht ondanks dat het de 2e keer dit seizoen is dat ze komen. Ook ikzelf merk dat ik juist nu bereid ben naar een uitwedstrijd te gaan, terwijl ik dat normaal niks vind. Heb zin in NEC uit ook al verwacht ik qua resultaat niks.