10-04-2005, 03:16 PM
Goed, na lange twijfels tussen tan's advies, lance's advies en mijn eigen idee toch maar de raad van Lance opgevolgd. Ik ga 532 spelen (wilde ik zelf ook al gaan doen alleen dan met 3 IM en normale tactiek) met counter. Met name het feit dat mijn trainee die er afgelopen week af ging met +2, weer terug is met een pleister en hij matig passing heeft deed me toen besluiten counter te proberen. Punt is wel dat hij zwak vorm heeft, uitm verd en matig pass en de speler die zou spelen heeft goed vorm, slecht pass en form verd. Met counter dus wel belangrijk van de passing dus gokje op de speler die net terug is van blessure....
Nog een laatste vraagje: heeft het nog positieve invloed om een van de IM's (die eigenlijk dus zo wat overgeslagen worden bij countervoetbal) aanvallend in te stellen zodat hij nog bijdraagt aan de aanval (het IM nog verder verzwakkend en de aanval versterkend)?
Nog een laatste vraagje: heeft het nog positieve invloed om een van de IM's (die eigenlijk dus zo wat overgeslagen worden bij countervoetbal) aanvallend in te stellen zodat hij nog bijdraagt aan de aanval (het IM nog verder verzwakkend en de aanval versterkend)?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)