08-04-2007, 11:03 AM
harry_bierdop Wrote:Ach ja, wat moet je er van zeggen! Zei het van te voren al, altijd bagger tegen PSV maar gaat het een keer nergens om voor ons! Juist..stunten! Eerste uur was echt ziek goed... wat een tempo en wat werden PSV'ersletterlijk gedolt op de vierkante meter.. en wat ik veel gefrustreerde trappen etc gezien! PSV mag zeer blij zijn dat ze met 11 man het einde haalde... Die 3-0 moest gewoon voor rust anders wist ik vrijwel zeker dat ze het niet zouden redden. Maar typisch NEC om al die kansen te missen.. ook na rust als NEC tot mijn verbazing gewoon doorgaat in hetzelfde tempo zijn er kansen genoeg maar dan wordt het toch nog billenknijpen..
Koeman wisselt in de rust Mika voor Addo.... wissel om de schade beperkt te houden met het ook op het doelsaldo :razz: :wink: ?
Ennuh... ik snap best dat de PSV supporters verlangen naar een tijd dat het beter ging maar om dan 20 min lang (Tot de 1-0) te zingen over Nilis en Romario vind ik toch wat ver gaan :waf: !
Wel in de top 10 denk ik van beste wedstrijden ooit.. maar dan hadden er wel meer ballen in gemoeten! Alves had vandaag een dubbele Hattrick gemaakt... wij hadden bijna een Brettrick :8: !
Die wissel Mika voor Addo was een aanvallende, hoe gek het ook klinkt. :p Voor rust had PSV achterin (Da Costa) en op het middenveld (Vayrynen) de 2 zwakste schakels (al waren natuurlijk alle schakels zwak.. zelfs Cocu zette een NEC'er bijna alleen voor de keeper door een pass recht in zn voeten); door de wissel Vay-Addo had PSV na rust de 2 zwakste schakels achterin en konden Cocu en Simons echt op het middenveld gaan spelen, waardoor ze daar 'sterker' werden.
Hoorde op de terugweg in de auto een interview met Beerens. Hij zei juist tegen PSV meer te geven dan anders en dat hij blij was dat het maar 2-1 werd, omdat hij PSV toch ook het beste gunt. Op zich heel ok (al weet ik niet of ik PSV de titel zou kunnen ontnemen als ik bij de tegenstander speelde op huurbasis, maar goed) maar dat extreme tijdrekken bij zn wissel en extra lang op de grond blijven liggen bij een blessure vind ik toch not done tegen nota bene je eigen cluppie. :|
Alves had er idd zeker 6 gemaakt gisteren. Echt alles viel goed. Had PSV Denneboom nou maar gehaald in de winter en Beerens niet verhuurd. Hadden ze mss een kans gehad. :p
@Recreantb -> geloof me, als je elke wedstrijd zo speelt sta je niet bij de beste 6, maar speel je mee om de titel. Zo heb ik PSV de 1e seizoenshelft op eigen veld tegenstander na tegenstander zien oprollen en iedereen sprak toen over hoe 'superieur' ze in NL zijn. Toen speelden ze echt niet beter dan NEC gisteren 1e uur en creëerde ze al helemaal niet zoveel 100% kansen.
Maar goed.. Come On Waalwijk!! Hopelijk hebben de spelers dezelfde instelling als blaaskaken als The Society (waarom was jij de 1e seizoenhelft nooit op t forum?), dan zie ik ze nog wel tegen een rode prent en een nederlaag oplopen nu ze Gry-Stam missen centraal achterin. Maar goed dit PSV verdiend de titel niet en wint met het spel van gister toch never nooit van Twente en in Utrecht, dus zoveel maakt het niet uit of Ajax wint of verliest vandaag.