10-04-2007, 09:24 PM
[quote="Fred Naaigaren"]Mijn jeugdcoach is een beste slijmjurk:
[quote]Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.
We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Mark Snippe: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.
Timme Postma: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Scoren.
Altijd nog beter dan de mijne. Hij houdt alleen verjaardagen bij:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
"We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Dante Bermingham: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt."
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Bye, bye - tot binnenkort.
[quote]Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.
We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Mark Snippe: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.
Timme Postma: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Scoren.
Altijd nog beter dan de mijne. Hij houdt alleen verjaardagen bij:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
"We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Dante Bermingham: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt."
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Bye, bye - tot binnenkort.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.
Dublin Bay Packers (73500)
Dublin Bay Packers (73500)