11-04-2007, 01:58 PM
Lamme Lennie Wrote:Antidote Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ik ben uit voorzorg ook maar fitness gaan trainen omdat ik niet zeker wist of de verdedigers wel boven het vereiste % zouden komen. Is het dan niet net zo eerlijk als de andere spelers dat dan ook doen? Ik offer nu weer 2 trainingen op terwijl de andere verdedigers die vandaag niet spelen dat niet doen :| Is voor mij dus ook de laatste keer.
Voor de beker wedstrijd had ik de eerste twee trainingen op woensdag ingesteld op conditie voor het geval dat ik zou mee spelen. Gisteravond zag ik dat ik niet in het veld stond en ook niet in aanmerking kwam om in te vallen, dus heb ik het weer veranderd.
Dan train je deze week iets meer conditie dan een ander. Volgende kunnen de rollen omgedraaid zijn en moet ik bijv. op woensdag spelen en een extra training inplannen. Dan loopt het qua verlies weer in en is al het gezeik nergens voor nodig geweest.
Waarom moeten hier mensen altijd zeiken als ze gepasseerd worden of iets moeten veranderen in hun wedstrijdschema. Het gaat toch uiteindelijk hier toch om het team belang. Als je zo nodig elke wedstrijd wil spelen, zoek dan een team (paar divisies lager) waar je met kop en schouders boven uit steekt dan kun je zoveel maken als je wilt.
Gisteravond was het nog niet duidelijk of de verdedigers die vandaag zouden spelen aan de 95% zouden komen. Het was nog niet duidelijk of er wissels nodig waren. Vandaar dat ik uit voorzorg op 100% sta. Dan denk ik toch juist in het belang van het team?? :|
Dan denk je idd aan het team belang. Alleen ontkracht je het voor mij meteen weer door te zeggen dat het voor jou meteen de laatste keer is. Zoiets van hun niet dan ik ook niet. Beetje kinderachtig.
Gisteravond was het voor mij duidelijk dat ik niet speelde en interpeteerde ik tevens dat ik niet zou spelen. Niet verder bij nagedacht dat als andere te kort zouden schieten wel een beroep op mij gedaan zou worden. Dat is een fout van mij kant waar ik voortaan wel rekening mee zal houden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Hattrick - Xyon United (213524)