11-04-2007, 02:16 PM
Antidote Wrote:Lamme Lennie Wrote:Gisteravond was het nog niet duidelijk of de verdedigers die vandaag zouden spelen aan de 95% zouden komen. Het was nog niet duidelijk of er wissels nodig waren. Vandaar dat ik uit voorzorg op 100% sta. Dan denk ik toch juist in het belang van het team?? :|
Dan denk je idd aan het team belang. Alleen ontkracht je het voor mij meteen weer door te zeggen dat het voor jou meteen de laatste keer is. Zoiets van hun niet dan ik ook niet. Beetje kinderachtig.
Gisteravond was het voor mij duidelijk dat ik niet speelde en interpeteerde ik tevens dat ik niet zou spelen. Niet verder bij nagedacht dat als andere te kort zouden schieten wel een beroep op mij gedaan zou worden. Dat is een fout van mij kant waar ik voortaan wel rekening mee zal houden.
@Lennie: en daarom val je vandaag ook in in het geval we achter staan na 75 minuten.
@Anti: Ik zou dat geen fout van jou willen noemen.. Degene die vandaag in de basis zouden moeten staan (bij 90% is dat vantevoren al bekend) zouden e.e.a. gewoon op orde moeten hebben (zeker die 90%). Gelukkig gaat het al een heel eind de goede kant op (in het geval Vietjes kan ik het me wel voorstellen dat ie er geen rekening mee hield dat ie vandaag zou spelen). Hopelijk kunnen we binnenkort dan afspreken dat er per linie 1 backup speler zorgt dat ie fit genoeg is, dan kan de rest lekker doortrainen.