12-04-2007, 01:43 PM
Ik speel nu regelmatig toernooien met een wat hogere inzet (10$ en 20$) en merk dat het niveau daar wel echt anders is. Een goede bluf levert daar winst op, daar waar ik bij een lagere inzet vaak veel van mijn stack wegbluf. Ook het aantal potten wat je verliest waarin je zwaar favoriet bent is een stuk minder. Is dit normaal of ben ik niet goed genoeg om de losers leeg te plukken?
Gisteren bijvoorbeeld zo'n hand gespeeld:
Ik heb AQos op de button vroeg in een zesmanstoernooi. Ik verhoog drie keer de BB en krijg 2 callers. Flop komt 86Q rainbow. Ik verhoog 1/2 keer de pot, krijg 1 caller. Turn is een 3, ik check, gast verhoogt een 1/4 pot ik raise hem met de pot. River komt K, ik check, gast checkt en laat K6os zien en wint de pot.
Hoe duidelijk moet zo'n figuur het hebben wil hij realiseren dat hij zwaar underdog is?
Gisteren bijvoorbeeld zo'n hand gespeeld:
Ik heb AQos op de button vroeg in een zesmanstoernooi. Ik verhoog drie keer de BB en krijg 2 callers. Flop komt 86Q rainbow. Ik verhoog 1/2 keer de pot, krijg 1 caller. Turn is een 3, ik check, gast verhoogt een 1/4 pot ik raise hem met de pot. River komt K, ik check, gast checkt en laat K6os zien en wint de pot.
Hoe duidelijk moet zo'n figuur het hebben wil hij realiseren dat hij zwaar underdog is?