03-08-2004, 11:37 PM
GoNZaleZ Wrote:Peter Wrote:Je weet toch wel dat vleugelmiddenvelders maar voor 50% PM trainen? Stijgen duurt dan dus 14 weken.. met 6 trainees kun je beter in de competitie 3 man opstellen (centraal natuurlijk) en de andere 3 in de friendly (ook allemaal centraal natuurlijk). Dat scheelt voor 2 spelers toch 7 weken training.
In de competitie behaal je dan misschien nu ff wat mindere resultaten (2 spelers die nu in friendly's spelen, spelen opeens in de competitie, maar beetje rekening houden met vorm welke in de competitie spelen en het komt goed!), maar de lange termijn is veel belangrijker in dit spel!!
Ja dat weet ik! Maar ik vind 50% gaat veel te traag, vind ik. En dan moet ik die spelers ook weer salaris betalen en dan speel ik nóg slechter op de woensdagen! (met IMs op de vleugels)
Woensdag maakt echt geen reet uit of je nou 10-0 wint of verliest, het gaat om de training!
En ik bedoel juist te zeggen dat je alle 6 de trainees centraal moet laten spelen. Nu laat je 2 trainees op de vleugel staan en trainen die maar voor 50%

Dus: zondag 3 traineers centraal EN woensdag 3 trainees centraal. Op de vleugels dan de oudere niet trainees!