13-04-2007, 03:15 PM
Voyou Wrote:Ricochan Wrote:"Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal "
En het hele verhaal:
Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal
13/4/2007 14:43
Net als vorige zaterdag met de aan NEC verhuurde Roy Beerens, komt PSV komende zaterdag tegen FC Twente twee van 'zijn' spelers tegen: Ismail Aissati en Otman Bakkal.
Coach Ronald Koeman waarschuwde vrijdagmiddag het Twentse tweetal: 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.'
Dat 'uitdagen' kwam Beerens op een forse schop van Manuel Da Costa te staan. En dat was begrijpelijk, oordeelde Koeman. 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet.'
Wat laat Koeman zich kennen zeg, volgens mij schijt hij gewoon in z'n broek..
Gelul, wat die Koeman dan willen zien. Dat die Beerens alle ballen inleverde bij PSV spelers? Die jongen is verhuurd met de wetenschap dat PSV hem misschien niet eens terugwil. Dan wil je je toch ook bewijzen voor je gehuurde club en je bent uitermate gemotiveerd, omdat je je ook wilt bewijzen tegen je 'huidige' club.
Piepende sloeber.
Oh, my god, we bought Kenny!