13-04-2007, 05:01 PM
Mukkus Wrote:T00L Wrote:Legion, hou alsjeblieft een keer op met dat zagen tegen Klop en het ophemelen van Gitter. 't is algemeen bekend dat jij en Muk pro Gitter en anti Vietjes zijn, maar dat hoef je echt niet met nagenoeg elke post te bevestigen...
Hohohoho, ik ben niet Pro-Gitter of Anti-Kleppenbrug.
Waarom Gitter?
1. Meer snelheid (imo een zeer onderschatte stat)
2. specialiteit afstandschieten
Waarom niet Kluppenborg?
1. haalt niet het max. uit zijn stats en er zit ook geen verbetering in.
Traint overwegend SI en PS. Hartstikke mooi, maar in combinatie met geen speed, geen passing en foute individuele orders heb je er geen reet aan. Dat wordt hem al 3 maanden duidelijk gemaakt. Scoort wekelijks een 5, met een uitschieter naar beneden. Heeft of geen bbz (heb je niks aan) of veel bbz, maar doet veel fout (heb je ook niks aan).
Vandaar ben ik van mening dat Lips een kans MOET krijgen om zich te bewijzen. Vanuit mijn oogpunt puur gebaseerd op feiten.
Klop kijkt wat verder daarom gaat de periode Klop nog komen.
Met de op hand zijnde dubbele snelheidstraining zal Kloppo met z'n uitstekend spelinzicht en mooie positiespel op termijn de lijnen van FC CT uit gaan zetten. Kacda mag het vuile schoffelwerk doen, Lipsie kan de knikker er van afstand injagen en Ed doet van alles een beetje. Ik zie de toekomst zonnig in.
Voorlopig neemt Klop zonder morren z'n plekkie op de rand van de bank in, klaar om in te vallen.
Tjonge, wat is het toch een teamspeler die Klopperinho.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."