15-04-2007, 10:13 PM
Geplaatst: Do Nov 17, 2005 15:50 Add User to Ignore ListReageer met quoteBewerk/verwijder dit berichtNaar boven
Vietjes schreef:
Legion schreef:
460 van de 460 door Vietjes 16-11-2005 om 15:35
Leuk voor je dat je speler een Hattrick maakt maar om dat nou in een nieuwsbrief de wereld in te sturen.............Liever niet.
Moet dit toch effe kwijt want ik ontvang wel vaker van die onzinnige SD-nieuwsbrieven.
schater
Shame on you Speak to the hand
Denk dat die 2 emoticons meer voor jou gelden. Snap werkelijk niet waar jij je druk om maakt. Deze nieuwe spits van mij hebben we tijdens de meeting met meerdere mensen besproken en het was leuk dat hij meteen een hattrick maakte. Klik gewoon lekker op delete en zeur niet zo. Jij zat je van de week zeker ook zo over dat dode musje op te winden
Vietjes schreef:
Legion schreef:
460 van de 460 door Vietjes 16-11-2005 om 15:35
Leuk voor je dat je speler een Hattrick maakt maar om dat nou in een nieuwsbrief de wereld in te sturen.............Liever niet.
Moet dit toch effe kwijt want ik ontvang wel vaker van die onzinnige SD-nieuwsbrieven.
schater
Shame on you Speak to the hand
Denk dat die 2 emoticons meer voor jou gelden. Snap werkelijk niet waar jij je druk om maakt. Deze nieuwe spits van mij hebben we tijdens de meeting met meerdere mensen besproken en het was leuk dat hij meteen een hattrick maakte. Klik gewoon lekker op delete en zeur niet zo. Jij zat je van de week zeker ook zo over dat dode musje op te winden
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)