16-04-2007, 08:49 AM
Mukkus Wrote:Nog 1x dan. Ik dek me niet in. Voor de winter zag ik wekelijs een fantastisch psv spelen, terwijl hier menig forummer over geluk sprak (doelend zeges bij Vitesse, Groningen, Feyenoord thuis enz.), wat ik lulkoek vond. Bovendien was de voorsprong 11 punten, iets wat ik ze nooit meer zag weggeven. Sinds AZ zo ongeveer is het spel echter vele malen slechter en stapelen de blessures zich op. Uit alleen met hangen en wurgen onterecht in Almelo kunnen winnen. In Utrecht-uit heb ik nooit vertrouwen, ook niet nu iedereen fit lijkt. Ik heb pas vertrouwen in een titel als we daar in de 2e helft met 2 goals verschil voorstaan. En leg me nou nog 1x uit waarom iemand zich hier op een forumpje zo onpersoonlijk als de hel voor iemand zou moeten indekken? Menig hebben en veranderen door wat je ziet mag toch? Ik vind het overigens wel lekker om het vuurtje een beetje op te stoken voor hapgrage mensen zoals jij!Peter Wrote:Mukkus, je verafschuwd mij toch mede om mn 'gloryhunterij'? Wil je je hieraan dan zelf ook niet schuldig maken? Alvast bedankt!
Neuh. Hoe kom je daarbij?
Ik lach om je vanwege het aankondigen van het aanstaande kampioenschap van PSV reeds in oktober en dat je nu op alle mogelijke manieren jezelf alsnog probeert in te dekken.
Ga rustig zo door. Ik geniet met volle teugen.