17-04-2007, 12:12 AM
Woutiknout Wrote:centre court Wrote:......
koeman bosz brard woerts jacobs rot op.
Tuurlijk, eerst is het v.d. Herik z'n schuld en waren dit de verlossers! En nu moeten zij weer oprotten?!?! Geloof niet dat je met constant iedereen weg willen hebben een goeie structuur gaat krijgen! Dat dit een drama seizoen is staat als een paal boven water, maar ik ben van mening dat al het gezeik eromheen door de supporters niet helpt!! Als 't met de volgende niet goed gaat moeten die ook weer oprotten en zo blijf je bezig.... Wat wel de oplossing is weet ik ook niet hoor, maar ik vind dit van dat makkelijke geroep.
:cry: :| :letitallout: :roll:
de verlossers? hou op schei uit. alle lijken moeten uit de kast. we moeten helemaal opnieuw beginnen, van de grond af aan. flikker op met dat vriendengroepje van bosz, brard en jansen enz. Echte Feyenoorders moeten er komen. Behalve Jansen zitten er nu alleen passanten. Gasten zonder clubgevoel. Als ik vanavond Willem zie zitten bij VI, vol emotie door de puinhoop bij zijn club, dan besef ik dat ''we'' op de goede weg zijn. GKL was de 1e en er zullen vele zijn die gaan sneuvelen. Fraser ontslaan, hoe durven ze. Geen enkel sportief argument om hem te ontslaan. Alleen een gevaar voor bosz/brard door zijn grote mond. Hij heeft Feyenoord verdomme gered door in EHV de winnende te maken in de beker jaren geleden. Feyenoord is nu stuurloos. Wie is de baas? Wie staat er op? Niemand. 5 kut-commisarissen zitten er onzichtbaar te zijn. Jansen hoor je niet. Bosz zit in Mexico als 't slecht gaat. Jacobs(wie?) loopt de Rotterdam Marathon en Woerts zie je ook niet als 't slecht gaat. Alle beleidsbepalers die deze puinhoop hebben veroorzaakt moeten eruit. Of ligt dit ook aan de supporters?
Niets is sterker dan dat ene woord...