18-04-2007, 11:05 AM
T00L Wrote:de 'good old' 3-5-2 met Henk EN Eddy op het middenveld hebben we nog niet geprobeerd, moeten Muk en ik alleen nog ff knokken wie van ons de bank warm houdt. zal denk ik weinig verschil uitmaken, aangezien we beiden crap presteren de laatste wedstrijden
Dat laatste is waar. Maar er is er eentje die nog crapper presteert. Ik noem geen namen. Lips heeft iets extra's (afstandschoten), Acda heeft iets extra's (tackling) en heeft van deze 4 het hoogste gemiddelde cijfer obv competitiewedstrijden, Meerte Janse persteert qua cijfers goed en veel assists, allround middenvelder. Door het niet spelen van 4e middenvelder (ik noem wederom geen namen) komt Bostoen ineens aan meer dan 20% bbz. Waarom? Omdat er Lips als linker centrale middenvelder veel dynamischer is dan die 4e middenvelder (ik noem geen namen, zo ben ik niet). Die bewuste 4e middenvelder (jah, weer niet!) komt simpelweg niet in het spel voor (staat op de middenlijn te kijken hoe de rest speelt (positiespel en spelinzicht), dribbelt af en toe zonder snelheid en dribbelen, probeert wat ballen te veroveren zonder tackling en snelheid en last but not least gaat van 35 meter afstand op goals schieten met een lage stat op 'schiet van afstand'.
Als jij die beruchte 4e middenvelder wilt noemen als de 'meest complete middenvelder', LL, dan snap je of dit spel nog niet of je hebt nooit de regels gelezen of je analyseert de wedstrijden niet of je probeert voor jezelf weer een basisplaats te creeren of een hetze tegen mij vanwege het openbaar maken van die PB. Komt voor mij iig niet serieus over.
Ik bang voor mijn plek? Want dat zal ongetwijfeld jouw reactie zijn....nee.
- Sta altijd op meer dan 95% fitness voor elke wedstrijd. Hee, wie niet?
- Qua prestaties nog altijd de beste middenvelder.
- Train niet alleen om het hoogste waarde binnen FC CT te hebben, maar gericht op basis van wedstrijd-analyses.
Oh, my god, we bought Kenny!