18-04-2007, 01:37 PM
Mukkus Wrote:T00L Wrote:Beetje kort door de bocht, deze analyse.
Heb je je korte-termijn hersencellen verzopen tijdens je concertweekend?
Hier hebben onlangs een uur over op MSN gesproken.
Of het door Gitter komt, hebben we (nog) niet besproken. Maar imo opvallend genoeg om Gitter het voordeel van de twijfel te geven.
Lekker zo'n draaikonterige trainer...
Over
Quote:Die bewuste 4e middenvelder (jah, weer niet!) komt simpelweg niet in het spel voor (staat op de middenlijn te kijken hoe de rest speelt (positiespel en spelinzicht), dribbelt af en toe zonder snelheid en dribbelen, probeert wat ballen te veroveren zonder tackling en snelheid en last but not least gaat van 35 meter afstand op goals schieten met een lage stat op 'schiet van afstand'.hebben we het inderdaad vaak gehad en daar ben ik het ook helemaal mee met je eens.
Wat ik kort door de bocht vind is deze conclusie:
Quote:Door het niet spelen van 4e middenvelder (ik noem wederom geen namen) komt Bostoen ineens aan meer dan 20% bbz. Waarom? Omdat er Lips als linker centrale middenvelder veel dynamischer is dan die 4e middenvelder (ik noem geen namen, zo ben ik niet).Wat betreft Gitter, hij krijgt gewoon meerdere wedstrijden de kans om zichzelf te bewijzen, net als bv Levi die gelijkwaardig is aan Box en pas 2 comp. wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen.