18-04-2007, 02:19 PM
Legion Wrote:Het zou inderdaad goed zijn als de coach wat meer trainingsorders zou uitdelen. Van IJperen traint precies hetzelfde als Bostoen. Wat hebben we daaraan? Verschillende spelers in de selectie lijkt me beter zodat we tactieken uit kunnen proberen en het spel beter onder de knie kunnen krijgen.
De Leede is qua dribbelen,voorzetten en speed stats zelfs minder dan Bostoen maar geeft meer assists. Wel heeft hij een 3 op korte pass. Ik zeg er nog wel even bij dat ik vind dat de Leede zeker in de basis moet.
@ Klop: Mukkus komt iedere keer met een heel betoog waarom hij denkt dat jou stats niet goed zijn. Reageer daar nou eens op
EDIT: Het valt mij ook op dat spitsen in wedstrijden steeds terugpassen, terwijl ze eigenlijk op het goal moeten schieten. Welke orders hebben onze spitsen aanstaan? hebben ze al eens met 'loop met de bal geprobeerd'? Lijkt misschien raar maar ze zullen dan in ieder geval niet afpassen. Waarschijnlijk lopen ze hem de goal in
Ik vind niet dat de coach moet bepalen wie wat gaat trainen. We zijn zelf grote mensen en met een beetje logisch nadenken weet je vast wel wat je moet trainen voor je speler.
Orders van mij zijn doelgericht spelen. Zaterdag doe ik er afstandschieten bij. Lopen met de bal heb ik een paar weken geleden gedaan en ik raakte geen skippybal.
De discussie tussen Muk en "de rest" kom ik vanavond wel op terug, heb nu helaas geen tijd meer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!