20-04-2007, 05:25 PM
Peter Wrote:gittermaster Wrote:zucht!
Je lult ook echt hoe t jou uitkomt he...
Je doelt niet op de afloop, niet op de uitslag.. niet op de beker.. niet op de supercup.. uuuh niet op onderling resultaat dit jaar
uuuh ff denken, waar kan ik me eigenlijk wel op beroepen dan, o ja, dan maar op t feit dat we lang eerste staan
Er wordt hier toch echt gepost dat PSV-Ajax 1-5 wel relevant is voor wie de titel het meest verdient, maar dat datzelfde Ajax bij Sparta 3-0 op de ballen krijgt en thuis niet langs Excelsior komt doen dan weer niet ter zake voor wie de titel het meest verdient. :|
Einde seizoen meeste punten is gewoon terechte kampioen en beste ploeg van Nederland. Enige waar je over kunt twisten is dat doelsaldo beslist indien 2 ploegen gelijk staan. Je zou kunnen zeggen dat kijken naar onderling resultaat dan eerlijker is, omdat je doelsaldo een keer een flinke boost kan krijgen als de tegenstander het bij 2-0 achter laat lopen waardoor het 8-0 wordt en zo'n tegenstander die het laat lopen je dan uiteindelijk de titel oplevert.
nee, Ajax had de scheids tegen.. daar lag het aan als ze geen kampioen worden, das waar.
Dat is 3 posts na mijn post Petertje... en daarnaast is dat helemaal niet de issue.
The great old Ludwig von...