21-04-2007, 03:18 AM
harry_bierdop Wrote:Ennuh... volgens mij hebben wij allemaal de bril niet op want als ik nu nog een keer kijk zie ik dat ie nog nog de nutflush draw had! Ac in de hand en 3 x clubs op tafel!
Euh... 17 outs??
3xA + 4xJ + 2x3 + 9 clubs (13-4=9 (13 totaal 1 in de hand + 3 op tafel)) Ik kom op 18 zo ff snel...
Maar ter verdediging van Ad (afzeiken is zo makkelijk)
Vind ik dat hij de hand goed heeft gespeeld, misschien de bets beter lezen maar geen gekke dingen zoals eerder op het forum

K10 (Ad raisen volgende keer en niet limpen, limpen zuigt)
Ad callt sb callt bb checkt(! signaal Ad kan betekenen dat hij geen fuck heeft daarom raise ik altijd zodat mocht de BB geen donder hebben hij hem smeert, nu kan hij met elke kaart gratis de flop zien)
Pot = 30
Flop Qc103c
Ad heeft hier 2nd pair, maar de chipleader(!) die checkte op de BB raised hier de pot om hem te stelen, of hij heeft wat en probeert Flush Draws weg te jagen, daar zit je dan met je middle pair dus een call is niet vreemd (ik had wss gefold). (Ad mocht je top pair hebben betten en wegjagen die handel die een flush wil trekken.)
BB raised 30 SB fold Ad called.
Pot = 90
Turn Kc
Ad hier zit de bottle neck, jij trekt 2 pair met een possible straight draw een flush mogelijkheid en een flushdraw.
Hij zet 40 wat tov zijn vorige bet een zwakke bet is, hij probeert iets te representen maar door die lage bet moeten hier bij jou belletjes rinkelen dat die gast geen donder heeft. Jij hebt op dit moment afgezien van de flush, waarvan je kan weten dat hij hem niet heeft(dat weet je omdat iemand met een flush draw niet de pot gaat betten), de absolute nuts. Hier had je na zijn raise van 40 niet 100 in deze pot moeten zetten maar all in moeten gaan. Hij heeft outs zat maar jouw allin zorgt ervoor dat zijn pot odds waardeloos zijn, dus of hij fold en je pakt de pot, of hij called als een donk en dan was hij een lucky *sob* geweest.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]