28-04-2007, 08:42 AM
Operatie gister gehad, viel reuze mee. Kreeg een ruggeprik en dat was wel even raar dat je onderkant 'verlamd' is. Na de operatie kreeg ik weer wat tintelingen in mijn onderbuik en bovenbenen. Ik masseerde mijn bovenbenen en wat je dan voelt is heel raar. Je lul voelt ook aan alsof je een sausijsje (wel 3x zo groot) in je onderbroek hebt liggen.
Nu een dag of 10 spalkgips, hechtingen eruit en krijg ik 'loop'gips. Maar ik mag niet langer dan een half uurtje tot een uurtje per dag belasten. Daarna zie ik het nog wel.
Ik heb nu wel een rolstoel...........met sterwielen! Maandag als Koos A. Koninginnedag vieren. Mensen om me heen maken al ruzie wie mij naar het terras mag rollen.
Dank voor het medeleven!
Nu een dag of 10 spalkgips, hechtingen eruit en krijg ik 'loop'gips. Maar ik mag niet langer dan een half uurtje tot een uurtje per dag belasten. Daarna zie ik het nog wel.
Ik heb nu wel een rolstoel...........met sterwielen! Maandag als Koos A. Koninginnedag vieren. Mensen om me heen maken al ruzie wie mij naar het terras mag rollen.
Dank voor het medeleven!
Oh, my god, we bought Kenny!