07-05-2007, 02:59 PM
Depor Wrote:Peter Wrote:Dus jou maatstaf voor mooi is aanvallend? Van goed degelijk positiespel waardoor de tegenstander er niet aankomt kan ik net zo goed genieten hoor. Overigens vond ik Twente leuker en mooier om te zien dan Ajax hoor. Alves alleen al vond ik zelfs mooier om te zien dan Ajax. Bovendien speelde PSV de 1e seizoenshelft ook mooier dan Ajax. Ook zij zakten uit overal terug. Thuis vielen ze beiden 'mooi' aan. :roll:
Haha, dat je jezelf nog serieus neemt...
PSV speelt zakelijk en dat vind ik niet om aan te zien...AZ speelt leuk aanvallend voetbal, Ajax een wedstrijd of 8 gelukt om in de buurt van dat spel te komen. Twente speelde ook heel leuk 1e helft van het seizoen en zakte toen weg.
En dat jij Alves mooier vind dan Ajax is een lompe boeren vergelijking, Alves speelde geweldig dit seizoen, maar kan je niet vergelijken met een club.
PSV speelt lelijk zakelijk maar wint een boel, AZ speelt mooi en aanvallend wint niets, Ajax zit er tussen in en pakt de beker.
PSV geen 8x mooi in eigen huis? Ik stel voor dat je PSV-Vitesse, PSV-Utrecht, PSV-Sparta, PSV-Excelsior, PSV-Roda JC, PSV-NEC, PSV-Galatasaray en PSV-Willem II nog een bekijkt en mij daarna vertelt hoeveel wedstrijden Ajax aanvallender, mooier en beter heeft gespeeld. Dat hadden, op Gala na, stuk voor stuk dubbele cijfers kunnen worden.
Over-all hele seizoen durf ik best te beweren dat PSV thuis meer kansen heeft gecreeerd dan Ajax, en das toch de beste maatstaf voor hoe aanvallend het was. Zijn daar statistieken van? Zal mij benieuwen.
ps. ik neem mezelf hier op t forum lang niet altijd serieus hoor, stemmingmakerij op zn tijd is erg leuk hier met al die happers. :-s