07-05-2007, 04:36 PM
Peter Wrote:Depor Wrote:bij PSV komend seizoen ook niet
Dat wordt al 8 jaar geroepen! Bij de VI seizoensgids zal, zoals elk jaar, niemand een stuiver geven voor PSV. Ooit zullen deze 'kenners' uiteraard gelijk hebben als ze dat maar lang genoeg blijven volhouden. Der komt vanzelf een jaar dat het AZ wordt. :yeah:
Daar moet je gewoon om lachen Peter.
Ik geloof je meteen, Ajax was toch de grote favoriet dit seizoen. Genoeg mensen die inderdaad beweerden dat PSV zou inzakken na het vertrek van Hiddink. Ik ken het zelf ook maar al te goed. Na het kampioenschap van de eerste divisie werd door heel voetbalminnend Nederland beweerd dat wij niks maar dan ook niks te zoeken hadden in de eredivisie. De laatste 2 wedstrijden in die kampioensrace zelfs reacties gehad van Ajacieden, Feyenoorders etc. dat wij moesten opstappen en dat wij het kampioenschap maar aan Sparta moesten laten, die waren immers wel eredivisiewaardig. Na de handhaving afgelopen zomer gehoord dat dat geluk was en dat we dit seizoen alsnog degradeerden. Toen bleek van niet en wat hoorde ik afgelopen week van een paar mensen? Juist, aankomend seizoen degraderen wij. Ik lach er gewoon om. Ik beaam dat wij weer tegen degradatie moeten strijden en dat het weer erg moeilijk zal worden om ons te handhaven maar mensen die onze kansen nu alweer afschieten kunnen van mij een middelvinger krijgen. Forza Heracles!
On-topic. Schilder dus terug naar Ajax. Friend waarschijnlijk terug naar Heerenveen. Heracles is met Boakye aan het onderhandelen voor een langer verblijf maar ondervind concurrentie van kapitaalkrachtigere clubs uit Duitsland die veel meer kunnen bieden. De transfersom van Everton lijkt ook onbetaalbaar voor Heracles. Heel, heel, heel erg jammer