10-05-2007, 01:21 PM
Dit vind ik echt een domper om te horen. Graag had ik nog gezien dat je aanbleef T00L, maar ik snap je besluit wel. Stel je voor dat iemand de managerschap gebeuren overneemt en jij als speler nog een deel van het team wilt uitmaken, zou je dan nog geintresseerd zijn om verder te gaan. Is het trouwens mogelijk om een managerschap van het ene account over te laten zetten naar een ander. Dan is hoe dan ook de vraag wie dat zou willen doen. Adder?
Ik was met veel enthausiastme naar FC CT gekomen. Juist omdat er zoveel bekende bij elkaar zitten die elkaar nog redelijk goed kennen. Dacht altijd dat daar onze kracht lag. Zo gevoel had ik eerst ook bij travian, maar zie hoe dat verlopen is. Nu hoop ik niet dat dit hier ook gaat gebeuren. Waarom is het zo verdomd moeilijk om normaal met elkaar om te gaan?!
Ik was met veel enthausiastme naar FC CT gekomen. Juist omdat er zoveel bekende bij elkaar zitten die elkaar nog redelijk goed kennen. Dacht altijd dat daar onze kracht lag. Zo gevoel had ik eerst ook bij travian, maar zie hoe dat verlopen is. Nu hoop ik niet dat dit hier ook gaat gebeuren. Waarom is het zo verdomd moeilijk om normaal met elkaar om te gaan?!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Hattrick - Xyon United (213524)