13-05-2007, 04:06 PM
Gerben Zonderland Wrote:En als je al weet dat het vechten tegen de bierkaai/roeien tegen de stroom is, waarom reageer je dan in deze topic waar je niks mee te maken wilt hebben?
Treesong Wrote:Wat het eerste deel van deze zin betreft: dat zuig je uit je duim. Wat betreft deel 2: Dat heb ik al eerder gezegd, Alzheimer
Jij zegt dat je dat van mij verwacht, omdat ik het jij-bakken tot kunst zou hebben verheven. Dan KAN je verwachten dat ik wederom reageer op jouw nutteloze reactie. Dus wederom: waarom reageer je dan, als je toch wel weet dat het niet helpt?
Gerben Zonderland Wrote:En zolang jij je eigen handmatige diarree relevanter vindt dan die van anderen en dat blijft verkondigen kan je verwachten dat er ge-jij-bakt wordt.
Treesong Wrote:Dat zeg ik nergens. Dus weer een leugen om je eigen verbale armoe recht te lullen :yellow:
Als je dat niet vindt, dan is het dus echt een pot-verwijt-ketel-verhaal en kan je beter even iets gaan doen aan je eigen kwantiteit-kwaliteit-verhouding voordat je over arrogantie begint te schreeuwen in een topic waar een gewone, simpele vraag staat in de daarvoor bedoelde Kantine.
![[Image: postcount.gif]](http://images.absolutepunk.net/images/smilies/Standard/postcount.gif)
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!