13-05-2007, 04:06 PM
Gerben Zonderland Wrote:En als je al weet dat het vechten tegen de bierkaai/roeien tegen de stroom is, waarom reageer je dan in deze topic waar je niks mee te maken wilt hebben?
Treesong Wrote:Wat het eerste deel van deze zin betreft: dat zuig je uit je duim. Wat betreft deel 2: Dat heb ik al eerder gezegd, Alzheimer
Jij zegt dat je dat van mij verwacht, omdat ik het jij-bakken tot kunst zou hebben verheven. Dan KAN je verwachten dat ik wederom reageer op jouw nutteloze reactie. Dus wederom: waarom reageer je dan, als je toch wel weet dat het niet helpt?
Gerben Zonderland Wrote:En zolang jij je eigen handmatige diarree relevanter vindt dan die van anderen en dat blijft verkondigen kan je verwachten dat er ge-jij-bakt wordt.
Treesong Wrote:Dat zeg ik nergens. Dus weer een leugen om je eigen verbale armoe recht te lullen :yellow:
Als je dat niet vindt, dan is het dus echt een pot-verwijt-ketel-verhaal en kan je beter even iets gaan doen aan je eigen kwantiteit-kwaliteit-verhouding voordat je over arrogantie begint te schreeuwen in een topic waar een gewone, simpele vraag staat in de daarvoor bedoelde Kantine.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!