14-05-2007, 02:06 PM
Hoef Wrote:Ja, van een kale bankrekening van Ajax gaat fnooit vast een stuk beter presteren. Misschien kun je beter concentreren op de concurrentie, bijvoorbeeld NAC en Roda. Daar zijn ook vast nog wel complotten die ontrafeld moeten worden.
het is je concentreren, amice. wel een beetje blijven opletten he?
maar goed, als ik me beter concentreer op nac en roda (althans de concurrentie), dan gaat feyenoord dus volgens jou misschien wel beter presteren? ik denk het eigenlijk niet.
Quote:Zonneveld verlaat NAC sowiesoââ¬â¢
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 14 mei om 10:11
Aan de soap rondom Mike Zonneveld lijkt vooralsnog geen einde te komen. De middenvelder van NAC staat in de belangstelling van verschillende clubs, maar zegt zelf een beetje moe te worden van de zogenaamde akkoorden die voor hem her en der klaar liggen.
ââ¬ÅHeb ik mijn laatste wedstrijd voor NAC gespeeld? Is dat zo?ââ¬Â, reageerde Zonneveld na afloop van het duel tegen Vitesse. "Iedereen neemt alles maar van elkaar over. Dat ik voor drie jaar ga tekenen bij PSV, daar is helemaal niks van waar. Maandag (vandaag, red.) belt mijn zaakwaarnemer en dan weet ik meer."
De belangenbehartiger van Zonneveld, Edwin Olde Riekerink, gaf tegenover BN/De Stem meer openheid van zaken. ââ¬ÅEr liggen aanbiedingen van Feyenoord en PSV. Mike weet wat hij wil, maar er is nog geen overeenkomst. Dat kan morgen gebeuren, maar het kan ook nooit gebeuren.ââ¬Â
In alle onzekerheid is één ding zeker, zo stelde trainer Ernie Brandts: "Mike gaat zonder meer weg." Zonneveld is niet de enige speler die zaterdag mogelijk voor het laatst voor NAC op het veld stond. Anouar Diba staat in de belangstelling bij FC Twente en Arne Slot, van wie technisch directeur Earnest Stewart zegt dat hij zo goed als zeker blijft, wordt gelinkt aan Heracles en Sparta Rotterdam.
voetbalzone.nl