16-05-2007, 01:02 PM
Lamme Lennie Wrote:Slory goede keuze, Melchiot en Zenden heb ik mijn twijfels bij. Bij afwezigheid van Van Persie hebben we eigenlijk alleen Robben als goede vleugelspeler (als hij heel blijft), met daarnaast de wisselvallige Castelen. Waarom niet Slory een keer proberen? Bij Excelsior is hij wekelijks een van de uitblinkers. Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat hij de voorkeur krijgt boven Jenner.
Melchiot en Zenden vind ik een beetje vergane glorie, ook al doet Zenden het de laatste tijd goed bij Liverpool. Toch zie ik liever Seedorf, Van der Vaart, Sneijder of De Zeeuw op het middenveld. Maar als wissel mag hij het proberen nu SChaars nog niet fit is en Landzaat al jaren geen bal raakt in het NL-elftal.
Seedorf heeft afgezegd en het zou mij niet verbazen als de Zeeuw en Snaidert ook af gaan zeggen na de play-off-finales, dus dan moet je alternatieven achter de hand hebben. Dan is Zenden niet een rare gedachte, zeker omdat die maar een half seizoen in de benen heeft en bij Liverpool aardig rendeert links-centraal op het middenveld. Urby of Davids zouden andere mogelijkheden zijn, maar die zijn er allebei niet bij. Molhoek van AZ is nog niet ervaren genoeg, bij de anders subtoppers/middenmoters H'veen, Groningen, Roda spelen daar buitenlanders of invallers, al zou die Augustien nog wel een mogelijkheid kunnen zijn. Heeft toch 31 wedstrijden gespeeld dit seizoen en is nog maar 21. Of gaat die mee naar dat jeugdtoernooi?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!