16-05-2007, 01:13 PM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Riekki Wrote:waf Wrote:Hoef Wrote:Wat mij betreft mag Hveen hem hebben maar wat denken ze daarmee te winnen? Haal je evt een gefrustreerde speler binnen die je toch een salaris moet betalen.
als iemand zijn (pretense) verplichtingen uit een overeenkomst niet nakomt zijn er nog wel meer mogelijkheden dan alleen nakoming eisen.
ik noem een schadevergoedinkje
en dat geldt ook voor de exploitant van het cafe met openstaand kelderluik in jouw avatar :lol:
:lol: Overigens lijkt me een schadevergoeding in deze, ongeacht de juistheid van de beweringen van H'veen, nogal lastig. Welke schade hebben zij door het niet nakomen vd zogenaamde toezegging nou helemaal geleden?
Het gaat Heerenveen om het principe.
ik denk het overigens het volgende:
Volgens Heerenveen ligt er een mondeling akkoord en voor (ongeveer) 75% een schriftelijk akkoord. Met die gedachte ligt er een arbeidsovereenkomst, er is immers een mondelinge afspraak. Heerenveen geeft zelfs aan dat Delorge Vitesse heeft afgebeld, omdat zijn keuze op Heerenveen was gevallen. Contract lag klaar en een paar dagen later zou hij tekenen, wat inmiddels ook door Delorge was toegezegd. Wil meneer Delorge graag naar Ajax dan zal hij dat contract moeten afkopen, voor Delorge is Heerenveen dan zijn werkgever en in de voetballerij kan een werkgever een transfersom vragen voor zijn werknemer. Ajax wist dat Delorge met Heerenveen in gesprek was en vroeg aan Delorge en zijn zaakwaarnemer Sinouh of praten nut had. Volgens die twee lag er niks en dus was Ajax in beeld. Vraag: Had Ajax hierover contact met Heerenveen moeten opnemen? M.i. niet, dus Ajax is hierin geen partij.
Heerenveen wil graag een tonnetje van Delorge. Uit principe.
Anders gaan ze hem schorsen bij de FIFA / UEFA, vlak voor het begin van het seizoen..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!