26-04-2005, 03:07 PM
Aukinho Wrote:Voyou Wrote:Aukinho Wrote:Balthazar Wrote:Deep Blue Something !!!!
over eendagsvliegen gesproken.. ik ken in ieder geval verder niks van ze.
Ik kan iedereen Flogging Molly aanraden.. Iers-californische doedelzakpunk..
Nummers om mee te beginnen:
Devils Dance Floor
Drunken Lullaby's
mocht het bevallen:
Black Friday Rule
The likes of you
Op zich wel grappig hoe snel de populariteit van Flogging Molly is gestegen, in 2002 speelden ze in een kleinere tent op Lowlands en stond ik helemaal vooraan, afgelopen jaar stond de Alpha helemaal bomvol tijdens hun optreden en was het vechten voor een plaatsje..
Ik stond toen naast je in de Golf, was toen toch na de Alpha wel de grootste tent?? En ze openden het festival.. toch al redelijk bekend toen dan. Maar idd een bomvolle Alpha (hoewel die volgens mij nog vol is als je de jostiband er neerzet) is nog wel een stapje hoger. Maar terecht hoor, enorm leuke band, vooral om live te zien! En ze treden nogal vaak op in Nederland.
Welke tent het precies was weet ik niet meer, wel dat het idd vrijdagmiddag het festival opende, ik kende ze toen nog niet maar had via via gehoord dat het geweldige muziek was, vooral live! Ze begonnen met het nummer 'Drunken Lullabies' (net als vorig jaar trouwens) en ik was gelijk verkocht!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)