23-05-2007, 08:20 AM
Fabian Wrote:Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Mukkus Wrote:Oh. Duits gedrag, wat moet ik daaronder verstaan? Qua taal kun je beter naar Limburg, de Achterhoek en/of Tukkerland gaan. Ik ken uberhaupt maar 1 woord duits.
Jij hebt het weleens over happen, maar die reclame van Peijnenburg is er niets bij...
:lol:
Dit is niet 'happen'. Dit is niet 'snappen'.
Gerben kan je hierbij helpen, die geeft wel uitleg.
Ik vraag simpel uitleg over de connectie Heerenveen/Friesland en Duitsland.
Bij elke Tukker, Peuter of waf was het happen geweest, alleen bij Mukkus is het dan weer 'snappen'...
Ik snap jou niet hoor...
Ik vraag je gewoon om uitleg. Wat verstaan je onder 'duits gedrag'? Dat ik 's ochtends mensen naar het station breng zonder dat ze weten waar ze heen gaan? Graaf ik kuilen op het strand? Omdat ik af en toe Warsteiner drink? Dat ik met mijn voetbalteam vaak in de laatste minuut win? Dat zonder enige aanleiding zomaar mijn rechterarm omhoog gaat?
Dat Fries vergelijkt met Duits, prima, dat snap ik, hoewel je er wel gigantisch naast zit, maar dat ben ik wel van je gewend. Maar dat je mij geen uitleg wilt geven over 'dat duitse gedrag' wat ik zou vertonen, vind ik meer dan zielig. Als je iemand ergens van beschuldigt, moet je dat wel goed doen.
Jij vertoont imo nu marokkaans gedrag.
Oh, my god, we bought Kenny!