28-05-2007, 01:25 PM
Het seizoen is weer te einde en zo ook de GG-subleague. Waar KJ het vorig jaar moest doen met de 2e plaats, staat hij nu weer op de voor hem al bijna vertrouwde 1e plaats
Kleine Jan, gefeliciteerd!!! Hopenlijk doe je volgend jaar een keer niet mee zodat de anderen ook eens wat kunnen winnen :wink:
Winnaar van de laatste week is toch wel Kuiper. Hij stijgt van de 4e naar de 2e plaats!
Dre is uiteindelijk op de 3e plaats terechtgekomen, maar is ook nog eens winnaar van de prijs voor de hoogste weekscore.
Ik ben zelf goed voor de 4e plaats, terwijl Ricochan er vandoor gaat met de zonnebril.
Ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen met de winnaars.
Kleine Jan: 100 euro
Kuiper: 80 euro
Dre: 55+15=70 euro
Lennie: 35 euro
Ricochan: DKNY-zonnebril
Kleine Jan, gefeliciteerd!!! Hopenlijk doe je volgend jaar een keer niet mee zodat de anderen ook eens wat kunnen winnen :wink:
Winnaar van de laatste week is toch wel Kuiper. Hij stijgt van de 4e naar de 2e plaats!
Dre is uiteindelijk op de 3e plaats terechtgekomen, maar is ook nog eens winnaar van de prijs voor de hoogste weekscore.
Ik ben zelf goed voor de 4e plaats, terwijl Ricochan er vandoor gaat met de zonnebril.
Ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen met de winnaars.
Kleine Jan: 100 euro
Kuiper: 80 euro
Dre: 55+15=70 euro
Lennie: 35 euro
Ricochan: DKNY-zonnebril
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]