07-08-2004, 08:55 PM
Heb net maar weer 2 spelers te koop gezet. Ik wil er eigenlijk nog wat meer kwijt maar wil het wat spreiden over de komende 2 weken. Want ik ben er al best verbaast over dat ondanks de 6 transfers van de laatste paar dagen mijn ts nog steeds op bedaard staat. Bij elke aankoop verwachtte ik een berichtje te krijgen dat desbetreffende speler slecht bij de club begonnen was en de ts.....
Maar misschien komt het doordat ik daarvoor 2 weken niet gehandeld heb of ik heb gewoon mazzel gehad.
2 spelers zijn:
Een 32 jarige redelijke middenvelder met uitstekende conditie en matig passen voor 3000 euro
En een 32 jarige redelijke keepert met matige ervaring en goed leiderschap voor 50000 euro. Hij haalde al in redelijk vorm een keer 3 sterren.
Maar misschien komt het doordat ik daarvoor 2 weken niet gehandeld heb of ik heb gewoon mazzel gehad.
2 spelers zijn:
Een 32 jarige redelijke middenvelder met uitstekende conditie en matig passen voor 3000 euro
En een 32 jarige redelijke keepert met matige ervaring en goed leiderschap voor 50000 euro. Hij haalde al in redelijk vorm een keer 3 sterren.