30-05-2007, 10:19 PM
harry_bierdop Wrote:Zo'n hand, vind ik, moet je als je verder in een toernooi zit gewoon spelen alsof je AK hebt. Vanaf level 7 en verder vind ik limpen zowiezo niet meer kunnen.. ik raise in principe elke hand die ik speel... dus ik had hier gewoon 3 of 4 x BB geraised of gefold! (ligt aan mijn tafel image). Hier op de bubble had ik waarschijnlijk gewoon 4 x BB gedaan..
In principe wil je geen callers met deze hand..
Volledig mee eens. V/K is gewoon een probleemhandje, zeker os. wat wil je bereiken met limpen in die fase van het toernooi? Hopen dat je de flop mag zien en als iemand raiset hem afgooien? Dit is een hand die je gewoon in de problemen kan brengen met veel limpers.....
Precies wat Harry zegt. Of je gooit hem af, of je raiset flink. Reraiset iemand je, dan kun je altijd nog afgooien. zeker in bubbletijd moet je wat lef tonen.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"