06-06-2007, 10:42 AM
waf Wrote:Depor Wrote:Fabian Wrote:Is niet op tv Kool, pas om 17:30 bij sbs6.
Kuyt een baggerseizoen ? Niet echt....
Lieverdje van Benitez die afbraakvoetbal a la R. Koeman speelt, dan excelleer je als spits nooit !
Wel vind ik dat Kuyt het laat afweten in echte topwedstrijden, daarvoor komt hij nog te kort. Zie alleen zijn moyenne in de CL, 1 goal ( uit buitenspel....)
Waarom doet Crouch het wel goed dan? Omdat die ze wel in alle wedstrijden erin prikt...
En dat Benitez afbraak voetbal speelt is nooit goed voor een spits, maar Dirk heeft genoeg kansen gehad imo, en de meesten vakkundig om zeep geholpen.
niet alleen benitez is tevreden, ook de fans lopen wederom met hem weg. kuijt heeft specifieke kwaliteiten, en zijn voornaamste is dat hij anderen beter laat spelen. bijv gerrard heeft veel baat bij zijn gesleur.
en als je veel sleurt, ben je minder scherp voor de goal. was met bv tomasson ook altijd zo.
ik vind dus dat je hem verkeerd beoordeeld. crouch beoordeel je ook verkeerd. ik kan me vergissen, maar volgens mij heeftie er minder gemaakt dat koit.
ik ben met fabmans eens dat het geen echte topper is, daarvoor mist hij de (start)snelheid maar hij weet als een van de weinigen zelf waar hij minder goed in is.....
Crouch heeft in de Premier League minder goals overall gemaakt, maar wel in de wedstrijd tegen Arsenal om de 3e plek 3 stuks, en Crouch maakte er 6 in de CL.
In het huidige systeem wat Oranje speelt heb je geen sleurder nodig maar een killer, want we krijgen maar drie kansen oid.
Ik zeg niet dat ik Kuyt slecht vind, maar onder de huidige omstandigheden doet ie het ook niet goed, iedereen is blij met hem, maar het is zoals je zegt geen topper en dat zal ie ook niet worden tenzij die drol van een Benitez eens normaal gaat spelen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]