11-06-2007, 10:37 AM
Ricochan Wrote:PSV kan een scorende speler als perez goed gebruiken !
Jammer dan dat er in de basiself geen plek is ! Ja de eerste 2 potjes als Lazovic moet brommen en in Januari als Koné weer eens een toernooitje moet spelen.. verder zal hij ze als supersub moeten maken.
Doelman Bas Roorda definitief naar PSV
11 juni 2007 10:30
Alle lichten staan op groen voor Bas Roorda om zich op 9 juli aanstaande te melden voor de eerste training van PSV. Na de gesprekken met club en speler is ook de medische keuring van de doelman afgerond, waarna niets meer in de weg staat. Roorda tekent in Eindhoven een contract voor de komende twee seizoenen.
ââ¬ÅMotiveren en presterenââ¬Â
Na FC Groningen, N.E.C., Roda JC en opnieuw FC Groningen is PSV de vierde club in het betaald voetbal voor de 34-jarige keeper. Ongeveer een maand geleden werd Roorda gepolst en blij verrast ging hij in gesprek met PSV. ââ¬ÅIk had niet gedacht hier nog op het trainingsveld van PSV te staanââ¬Â, vertelde de keeper uit Assen vorige week al toen hij in Brabant was voor zijn medische keuring. Nu alles rond is, begint voor de ervaren Roorda zowaar nog een prachtig voetbalavontuur. ââ¬ÅIk heb niet de illusie dat ik Gomes uit het doel speel. Maar ik hoop voor hem een extra motivator te zijn op elke training. Motiveren op De Herdgang en rondom wedstrijden, en presteren als ik er zelf moet staan. Want als het moet, sta ik er. Al ik kan ook nog veel leren van Gomes. Ik heb er enorm veel zin inââ¬Â, aldus Roorda, die ook een interview gaf aan PSV TV Online.
-
Precies wat van een 2e keeper verwacht wordt. NL-jongen, zeer ervaren als vaste kracht in de subtop. =D>