11-06-2007, 03:25 PM
Peter Wrote:waf Wrote:gio mag weg bij barca.
kijken wat zijn belofte en zijn uitspraak 'feyenoorder ben je ook in slechte tijden' waard waren....
Weinig. Hij heeft een maandje geleden al aangegeven PSV te verkiezen boven Feyenoord. :o
Wat weet jij trouwens van onderstaande geruchten? Hoor er steeds meer over, maar waar haalt Feyenoord in vredesnaam miljoenen vandaan? En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen.
'Feyenoord doet bod op Cata Diaz'
ik ken het gerucht. ik weet niet voor wie ze daar zitten en ik weet ook niet wat ze geboden hebben. de ene bron vermeld dat boca 6 mio vraagt en dat feyenoord nog niet de helft heeft geboden (of andersom), hier staat 8 mio en minder.
het enige dat ik ervan kan zeggen is dat ik me niet kan voorstellen dat ze alleen voor hem helemaal naar argentinie gaan om minder dan de helft van de vraagprijs te bieden, als ze die vraagprijs al kenden.
feyenoord heeft een nieuwe zuid-amerika scout (naar verluidt de gast die voor zijn aanstelling postte op het feyenoordforum en bijv mij -en ik vervolgens jou- wist te vertellen dat tardelli er weinig van kon :razz: ) en het schijnt dat ze daar een aantal spelers op het oog hebben.
feyenoord heeft heus wel geld te besteden hoor, waaronder 2 mio van jullie voor lazovic.
jij hebt gio kennelijk gesproken?