11-06-2007, 04:14 PM
D'r an met de lippe Wrote:Ricochan Wrote:Die v/d bergh lult idd ook maar wat, en deze vind ik nog het mooist;
ik speel graag op kunstgras :lol:
Voetballers zeggen altijd dat soort dingen als ze voor een club tekenen, die woorden doen mij dan ook niet bijzonder veel. Al weet ik zeker dat hij het wel een beetje meent, de sfeer bij Heracles is gewoon goed, klaar uit. Ik ben dit jaar in Waalwijk geweest en heb daaruit genoeg conclusies kunnen trekken over de beleving in Waalwijk.
Ik moet zeggen dat ik eerst niet blij was toen ik dit nieuws vanmorgen hoorde. Ricky was niet bepaald populair in Almelo en volgens een fansite kost hij bijna een half miljoen. Nu besef ik mij echter waarom hij niet geliefd was bij ons, hij scoorde aan de lopende band tegen ons en was irritant. Nu hebben wij een speler die veel scoort in dienst en is zijn irritante gedrag in het veld in het voordeel van ons. Als hij zich buiten het veld maar weet te beheersen...
Het is een risico, dat zeker. Maar ik heb vertrouwen in goed functioneren van Ricky!
Schilder blijft waarschijnlijk ook nog een jaar, zou fantastisch zijn!
Hij kan wel lullen die Ricky, maar hij kan ook wel ballen.
Mooie aanwinst!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]