12-06-2007, 11:00 AM
centre court Wrote:als mijn info klopt dat de spelers in queens zelfs bij een 3e ronde verlies maar 4 punten halen zie ik 't inderdaad wel met vertrouwen tegemoet. Alleen Becker en Korolev halen met 1 overwinning al 11 punten. Maar die spelen tegen resp nalbi en blake.Tja, daar heb je gelijk in, maar waarom dan wel Eiwit? Wel heel duur voor in mijn ogen max 11 punten.
Vind 't toch wel gevaarlijk om jongens als baghdatis, gasquet, nalbi en hewitt te negeren op gras. dancevic, henman en moodie vond ik wel leuke gokjes.
Gasquet kan goed voor je uitpakken, maar met Blake weet je het nooit en 11 punten is wel heel weinig voor Gasquet. Bovendien heeft hij met Sluiter/Kohl ook geen eenvoudige tweede ronde. En hij is niet echt in vorm, net als Nalbandian. Ik snap niet dat jij en een aantal andere mensen die hebben. 2 jaar geleden verloor ie hier in de 1e ronde en nou niet bepaald in vorm dit jaar. Bovendien was hij op RG ook niet helemaal fit.
Het zijn eventuele toernooiwinnaars, maar ik vind het een flinke gok om ze in zo'n week te nemen. Eerste partij op gras sinds tijden, soms lastige lotingen, je weet het niet. En als je die gok wilt nemen, neem dan Roddick.
En Baghdatis vind ik ook wel een grote gok tegen Soderling, maar die valt te billijken aangezien hij ook wel de halve haalt als hij wint. Maar om nou zowel Baghdatis als Soderling te nemen...
En over mijn kleintjes, ik heb toch eigenlijk alleen maar jongens genomen die kans hebben de volgende ronde ook te halen, zoals Del P, Grosjean, Guccione, Becker en Mirnyi. En heb niet gekozen voor jongens als Mahut, Udomchoke etc.
Tursunov mijn grootste gok, maar die kan best de halve finale halen gezien zijn loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello