14-06-2007, 01:51 PM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Dus Tim Janssen komt uit de PSV-opleiding.......mag ik dan Waterman en Rigters toevoegen aan Zuiverloon en Jong-a-Pin. 4 (ex-)Heerenveners gisteren in de basis.
Evenveel als Sparta? De Roover en Mudjahedin bedoel je. Harris M. is een huurling van AZ en dus opeens een spartaan? Terwijl de PSV-huurlingen opeens niet meer verhuurd zijn. Spreek je jezelf weer lekker tegen.
(ik heb het over Jong Oranje en hun presteren, wat vooral komt door Zuiverloon, Donk, Vlaar, Maduro en Drenthe, niet over de aanwezigheid van van de clubspelers op dit toernooi)
Aisatti en Bakkal zijn verhuurd aan Twente, Beerens aan NEC. Volgens officiele UEFA gegevens staan ze ook op deze manier op de spelerslijsten.
En Afellay is altijd geblesseerd, dus die tellen we niet mee. Of we moeten een EK Under 21 voor chronisch geblesseerden gaan organiseren.
Peter, goede raad voor je: Ga solliciteren bij Uri Geller. Hij zoekt nog iemand die zijn lepels recht kan lullen.
Medunjanin speelt toch nog een jaar bij Sparta dacht ik? Dan traint hij dus daar 1e training na de vakantie, dus is hij speler van Sparta. Bakkal, Beerens (voorlopig) en Aisatti trainen na de vakantie bij PSV, net als Alex (hij is nog steeds niet weg). Dus dat zijn nu PSV'ers (waren volgens mij tot 1 juni verhuurd, toen waren het spelers van Twente en NEC).
Ibi altijd blessé? Dit seizoen toch 27 competiteduels, 5 CL en 2 bekerpotjes gespeeld. Das 34 en dus meer dan menig jong Oranje basisspeler. :eeeek:
Oh, dus de norm is nu opeens waar de spelers na de zomer trainen, en van die club zijn ze? Poeh...knap bedacht. Maar helaas.
Afellay (alleen homo's noemen hem Ibi) is altijd geblesseerd.
Opvallend vaak 'dacht ik' en 'volgens mij' in je gelul hierboven. Gaan we verder maar niet op in.
Wat zei je moeder tegen je dat wij je pesten? "Ja, maar Peter, je lokt het ook zelf uit met dat zielige gedrag van je. Je lijkt je vader wel!"
Oh, my god, we bought Kenny!