04-05-2005, 10:05 AM
Erwin Wrote:Maar toch heeft het wel wat: voorspellen voor de 1e ronde ipv erna...Dat weet ik wel, maar dat is voor mij gewoon onmogelijk:
Op zondagavond zijn de lotingen soms gewoon nog niet bekend, en ook de nieuwe ATPEntrylist is er nog niet.
Maandag ben ik de hele dag op het werk, dus op maandagavond verwerk ik de nieuwe entrylijst, verwerk ik de definitieve eindscores en budgetten. Daar kunnen door challengers kleine verschillen inzitten. Dan leeg ik de teams, verwerk ik de rente correctie, en voer ik de nieuwe lotingen in.
Vervolgens de pagina's updaten.
Daarmee ben ik pas om 11 uur klaar zo'n beetje normaal. Zou ik dan bv al op maandagavond de deadline leggen, dan hebben jullie dus welgeteld 1 uur om met de geupdate site jullie team te maken. En wat als ik op maandag eens iets anders heb? Dan wordt het nu nachtwerk, maar dat zou dan echt een probleem opleveren. Ik heb gewoon niet de mogelijkheid het eerder te doen. Als MV nu mijn full-time baan was had ik dat allang gedaan, maar ik kan er niet echt van rondkomen. Dus ik heb geen keus

Nadeel is inderdaad dat je weken krijgt zoals dit, waarin iedereen Coria, Gaudio en Nadal heeft, en aangevuld met een leger qualifiers.