16-06-2007, 12:52 AM
omyaca Wrote:Het is toch gewoon het beste om aan het einde van de dag te weten wie er door zijn, zodat je tenminste weet welke wedstrijden voor jouw poll van belang zijn. Ook die leuke overzichten van Mitch zouden dan een chaos worden als de deelnemers nog niet bekend zijn.
Bovendien is het gewoon gerechtigheid dat jullie laffe tactiek (alles op de beslissingsvraag) een keer afgestraft wordt. =D>
Ik vind trouwens dat die beslissingsvraag wel helemaal afgeschaft kan worden en gewoon bij gelijke stand de eerstpollende doorgaat, dan krijg je altijd een oneven aantal verschillen en heb je geen gelijke standen meer. Dan wordt een poll tenminste niet meer beslist doordat een speler geen zin meer heeft zich in te spannen voor een extra gamepje.
Maargoed, ik vind dit pollsysteem verder erg leuk :
We hebben het hier over incidenten (qua afbreken door weersomstandigheden). Safin-Grosjean was voor 90% gespeeld en de eerst geplande wedstrijd voor de dag er na. In de chaos geloof ik ook niet, omdat nogmaals het om incidenten gaat.
De laffe tactiek opmerking begrijp ik ook niet. Ik poll altijd zonder naar mijn tegenstander te kijken. Dat was ook in onze ontmoeting het geval. Volgens mij hadden wij drie verschillen zodat de beslissingsvraag irrelevant was. Door de weersomstandigheden werd de derde wedstrijd verplaatst naar de volgende poll-ronde.
De beslissingsvraag vind ik wel belangrijk. Niet iedereen kan hier 24/7 op dit forum aanwezig zijn en midden in de nacht een poll posten. Gelijke monniken, gelijke kappen. Derhalve de schiftingsvraag.
Sportief gezien lijkt mij dat die "afgebroken-wedstrijd-regel" afgeschaft dient te worden. Als je naar de polls kijkt werkt die regel deze week alleen maar in het voordeel van diegene die volgens de algemene regels allang uitgeschakeld had moeten zijn.
Stuitend dat diegene ook nog zijn/haar gelijk probeert te halen.
J.
You bend your words like Uri Geller spoons...