18-06-2007, 01:59 PM
Quote:Van Marwijk hoeft Perez niet meer
18 juni 2007
Bert van Marwijk zit niet te wachten op de komst van Kenneth Perez naar Feyenoord. Naar verluidt heeft Feyenoord met Ajax al een akkoord bereikt over de transfersom voor de aanvaller, maar Perez heeft aangegeven liever naar PSV te gaan. En met die houding heeft hij weinig te zoeken in de Kuip, vindt Van Marwijk.
"Als hij naar PSV wil, moet hij dat doen", zegt de coach. "Ik vind altijd dat iemand die naar Feyenoord komt, ook graag voor Feyenoord moet willen spelen."
Over andere potentiële aanwinsten liet Van Marwijk zich niet uit. "Wel heb ik voldoende aanwijzingen dat er een team komt waar ik achter sta." Volgens interim-manager Peter Vogelzang richt Feyenoord zich alleen op de zogenaamde 'A-spelers'. "Spelers die wij nu halen, moeten geroutineerd en goed zijn. Het valt niet mee om dergelijke spelers te halen, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het gaat lukken. Maar zolang er niets rond is, doen we hier verder geen mededelingen over."
=D> =D>

Quote:'Van Bronckhorst twijfelt nog'
Uitgegeven: 18 juni 2007 13:45
Laatst gewijzigd: 18 juni 2007 13:53
AMSTERDAM - Giovanni van Bronckhorst beslist maandagavond of hij bij Barcelona blijft of terugkeert naar Nederland. Dat maakte Radio Rijnmond maandag bekend. Of hij bij een terugkeer voor Feyenoord kiest, is niet bekend.
De Rotterdamse zender maakte ook bekend dat Roy Makaay zijn keuze af laat hangen of Van Bronckhorst naar Feyenoord komt. De spits van Bayern Munchen zou graag met de linkspoot samen spelen.
Glasgow Rangers
Van Bronckhorst speelde in de jaren'90 al 103 wedstrijden in het rood-witte shirt. Na een tussentijds verblijf bij RKC Waalwijk vertrok de linkspoot destijds naar Glasgow Rangers.
De Schotten verkochten de international later aan Arsenal. In 2003 maakte 'Gio' de overstap naar Barcelona, waar hij vier seizoen voor speelde.
Talentpool
De club maakte ook bekend dat er een tweede talentpool wordt gestart. Daarin zitten Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en aankoop Andwele Slory.
cmon gio, doe je ding.