20-06-2007, 08:51 AM
Damn it. Ging gister heel lekker in de 3 dollar rebuy op Unibet, 6k guaranteed. Vanaf het 3e uur constant top5 gestaan. Tot ik AK krijg, terwijl de blinds 2k en 4k zijn (en er nog 35 man over zijn vd 700) . Mijn stack is 140k op dat moment.
Er wordt voor mij geraist en ik besluit op de cutoff te callen. De rest fold
Flop: 5 K 5. Perfecte flop, rainbow ook nog. Pot is op dat moment 26k
Hij bet 15k uit. Ik reraise naar 40k. Hij callt.
Turn: 6, ongevaarlijk op het eerste gezicht. Hij checkt. Ik raise 40k, hij gaat all in, ik call en hij laat fucking pocket 6-en zien. Hij dacht dat ik de koning niet had.
Doe je denk ik weinig aan. Had alleen voor de flop anders kunnen spelen door te reraisen, maar er werd op dat moment zeer tight gespeeld en ik zet liever niet op dat moment mijn hele stack op het spel voor AK. Achteraf misschien een foute beslissing geweest.
Er wordt voor mij geraist en ik besluit op de cutoff te callen. De rest fold
Flop: 5 K 5. Perfecte flop, rainbow ook nog. Pot is op dat moment 26k
Hij bet 15k uit. Ik reraise naar 40k. Hij callt.
Turn: 6, ongevaarlijk op het eerste gezicht. Hij checkt. Ik raise 40k, hij gaat all in, ik call en hij laat fucking pocket 6-en zien. Hij dacht dat ik de koning niet had.
Doe je denk ik weinig aan. Had alleen voor de flop anders kunnen spelen door te reraisen, maar er werd op dat moment zeer tight gespeeld en ik zet liever niet op dat moment mijn hele stack op het spel voor AK. Achteraf misschien een foute beslissing geweest.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"