20-06-2007, 12:11 PM
Graag of niet! Op de BBQ met die kutvis.
Dat ie voor AZ kiest, omdat dat stap hoger in dan Heerenveen, logisch. Maar die laatste alinea......'voorlopig', 'niet de bedoeling'.....als het AZ niet wordt, dan maar Heerenveen.....ik hoop dat ze verstandig zijn in het Abe Lenstra Stadion.
Quote:Salmon: liever AZ dan Heerenveen
Glen Salmon staat in de belangstelling van SC Heerenveen en AZ. In BN/De Stem laat de spits van NAC weten het liefst naar Alkmaar te verhuizen.
,,Een topclub, dat wil je meemaken. Als voetballer wil je nu eenmaal beter worden. Ik hoorde dat Louis van Gaal gecharmeerd is van me, mooi om te horen. Maar of je de kans krijgt, is altijd afwachten", aldus de Zuid-Afrikaan.
Heerenveen ziet hij voorlopig niet zitten. ,,Omdat we op zoek zijn naar een nieuwe omgeving, is het eigenlijk niet de bedoeling terug te keren naar het Noorden, daarom heb ik nog geen besluit genomen over hun aanbod", zegt Salmon. Hij speelde tot de winter bij FC Groningen.
Dat ie voor AZ kiest, omdat dat stap hoger in dan Heerenveen, logisch. Maar die laatste alinea......'voorlopig', 'niet de bedoeling'.....als het AZ niet wordt, dan maar Heerenveen.....ik hoop dat ze verstandig zijn in het Abe Lenstra Stadion.
Oh, my god, we bought Kenny!