21-06-2007, 09:39 AM
kooltje Wrote:waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:gittermaster Wrote:dat penaltygebeuren met Donk, was mij ook echt onduidelijk, slim dat ie dan vlak voor tijd een blessure fakede.
Die blessure was dus niet de reden dat hij hem niet hoefde te nemen, maar het feit dat Engeland de wedstrijd met 10 man eindigde. Als Engeland maar 10 spelers heeft om pingels te nemen, heeft Nederland ook het recht om 10 spelers te laten nemen (en Donk dus terecht te sparen).
ik weet niet waar je het vandaan haalt. bumme zei dat ook al. in het ad staat dit ook, maar foppe kende de reglementen (en wees de scheids daar op) en zei dat donk er geblesseerd was uitgegaan en die taylor niet.(bevestigde hij zojuist bij 538)
ik weet bijna zeker dat de reglementen niet voorzien in een situatie waarbij een team minder spelers eindigt dan de andere. bij nader inzien vind ik het logischer dat al je bescikbare spelers pingels moeten nemen.
Zo stond het in de telegraaf dus ook ook. Kruiswijk was de eerste keus om niet te nemen maar dat werd dus donk
vanwege blessure
foppe zei vanmorgen dat hij ook liever had dat kruiswijk hem niet had genomen maar maduro, maar dat dat nu eenmaal moest. ik denk dat de telegraaf het gewoon verkeerd geinterpreteerd heeft.