24-06-2007, 08:22 PM
Depor Wrote:Ach sjank niet sjembek...
Wat een onzin typ je hier, als F'noord op deze manier een investering in de club krijgt waardoor ze beter gaan spelen zullen de talenten ook beter spelen en uiteindelijk op een hoger niveau gaan voetballen waardoor ze meer waard worden.
En een PSV'er die het over niet slim investeren heeft valt natuurlijk helemaal niet serieus te nemen met een totaal gehuurde verdediging die of ze meer of minder waard word niet uitmaakt omdat ze niet van PSV zijn.
:-k Interessante post met veel dingen die ik nog niet wist!:
1. waarin investeerde PSV niet slim dan?
2. hele verdediging PSV gehuurd?
3. bepaal ik het PSV beleid?
4. als je 1e alinea helemaal klopt, waarom heeft dan niet elke club een spelerspoule?
Volgens mij is PSV juist door slim investeren 6x kampioen geworden laatste 8 jaar. Waardoor anders? Van de eigen jeugd moesten we het niet hebben (das opleiden, geen investeren). En kom niet aanzetten met 'geluk'. Verder is bij mijn weten alleen Alcides gehuurd (Da Costa en Salcido iig niet als je daarop doelt) maar das (nog) geen basisspeler. Vind jij verder dat je gisteren zelf ook Europees kampioen bent geworden omdat Nederland het werd? Omdat ik supporter van PSV ben en die club in jou ogen geen goed beleid voert mag ik iig het huidige Feyenoordbeleid niet risicovol vinden. :|
Om overigens nog eens op de mogelijke problemen bij zo'n poule terug te komen is dit wel een leuke transfer:
Barcelona heeft Yaya Touré bijna binnen
24/6/2007 16:50
AS Monaco maakt er geen geheim van, de Ivoriaanse international Yaya Touré is dicht bij een transfer naar Barcelona.
Barcelona maakt haast bij het renoveren van de selectie. Na het vastleggen van Thierry Henry voor 24 miljoen, trekt de Catalaanse club opnieuw de beurs. Ditmaal voor de verdediger Touré.
De 23-jarige Touré is zondag van Parijs naar Barcelona gereisd om de laatste details in te vullen. Er ligt al een principe-akkoord voor een contract voor vier jaar.
Monaco bezit vijftig procent van de transferrechten. De andere helft is in handen van Metallurg Donetsk. 'Het is een transfer tussen vier partijen: de drie clubs en de speler', aldus Monaco-directeur Marc Keller. 'Het is dus een beetje complex.'
Hoewel Touré pas sinds 2001 in Europa speelt, heeft de international al de nodige ervaring opgedaan. Na ruim twee seizoenen bij SK Beveren verhuisde de verdediger naar Metallurg Donetsk. De afgelopen twee seizoenen
--
Met tig investeerders, Feyenoord, de aankopende club en de speler is dat ook lekker complex. Of is contractueel bepaald dat Feyenoord de verkoopprijs bepaald en hebben de investeerders niks in te brengen over of ze het teveel of te weinig vinden?