25-06-2007, 12:00 PM
Peter Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Mensen die denken dat PSV met Heracles-uit een relaxte seizoensopening heeft maken een grote denk fout.
Denk niet dat veel mensen dat denken na 2 jaar terug. Afgelopen seizoen speelde Heracles ook voor jullie doen (met respect hoor) geweldig en werd het een lucky 0-2.
Klopt, Heracles speelde toen een sterke wedstrijd inderdaad.
Ik bekijk het subjectief, maar ik denk dat veel ploegen sowieso niet meer zo graag naar Almelo komen. In ieder geval niet met het idee van, ach, we moeten even tegen die degradatiekandidaat. Afgelopen seizoen ook maar 4 thuisnederlagen geleden, dat is niet verkeerd voor een degradatiekandidaat. Alleen de uitwedstrijden waren dit jaar één groot drama, op een paar gelijke spelen na. April 2006 staat in ieder geval te boek als datum waarin Heracles voor het laatst wist te winnen buiten Almelo. Ik hoop echt dat dit aankomend seizoen wat beter loopt.
Overigens lees ik zojuist dat de eerste Twentse derby staat gepland in Almelo, 4 november volgens het conceptprogramma. Ik heb d'r nu al zin in. Mij lijkt het een keer mooi om het affiche Heracles Almelo - fct op een zaterdagavond te zien, maar dat zal altijd wel een illusie blijven.