26-06-2007, 11:58 AM
centre court Wrote:Daar doe je dan wel erg weinig mee. :roll: Zie Guccione en Lapentti gewoon in de 1e ronde verliezen. Henman staat 5-5 in de 5e set. Ook niet heel overtuigend dus. Mathieu moet nu tegen Ferrer die ook een goede 1e ronde had. Allemaal erg gewaagd.Tja, zoals ik al zei, heb ik het echt in een kwartier gemaakt.
Ik wilde geen Baghdatis, Bjorkman en Federer vanwege het budget en dan moet je wat.
Mathieu vind ik wel een leuke gok. Wint toch heel dik van Stepanek, die ik hoog inschat op gras.
Guccione zie ik ook van Bogdanovic winnen, aangezien die Brit elk jaar onder de druk bezwijkt en nog nooit een 2e ronde heeft gehaald. Plus, Guccione heeft een superservice en ik wilde iemand uit dat stukje naast VLiegen. Ik vond Monfils-Tojo te link.
En tja, Lapentti... Dat was echt een opvuller. Ik wilde gewoon iemand uit dat stukje en aangezien Tsonga niet te nemen was... Ik zie Lapentti toch wel van Kim winnen. Lapentti heeft goede resultaten gehad op gras in het verleden.
Ik had eerst Gasquet ipv een hoop knakkers, maar dat leek me een te grote gok voor maar max 50 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello