27-06-2007, 09:06 AM
Als Gio en Makaay naar Feyenoord gaan, zou ik wel onder de indruk zijn. Dan staat er gewoon een heel goed team volgend jaar (op papier althans). Ook ik vraag me af waar dat geld ineens allemaal vandaan komt (het lijkt me dat er investeerders achter zitten). Als ik feyenoord supporter zou zijn, zou het me vooralsnog allemaal niet interesseren hoe ze gehaald zijn. Mss zou deze gedachte mede gevoed zou worden door de (extra) honger naar succes, denk ik.
Ik had de Cler en Gio graag bij PSV zien. Ook al ben ik geen fan van Gio en denk ik dat ie voetballend te kort komt, maar dit zal komen door het feit dat ie altijd alleen maar tussen de sterren staat en weinig opvalt. Zeker een toegevoegde waarde voor iedere NL-se club.
14 juli zal ik maar eens gaan kijken naar het nieuwe Fey. Dan spelen ze tegen mijn voormalige amateurcluppie Taxandria.
Ik had de Cler en Gio graag bij PSV zien. Ook al ben ik geen fan van Gio en denk ik dat ie voetballend te kort komt, maar dit zal komen door het feit dat ie altijd alleen maar tussen de sterren staat en weinig opvalt. Zeker een toegevoegde waarde voor iedere NL-se club.
14 juli zal ik maar eens gaan kijken naar het nieuwe Fey. Dan spelen ze tegen mijn voormalige amateurcluppie Taxandria.
We can't, can not get, we can not get enough!!