28-06-2007, 12:14 PM
Heren,
Doe net als andere jaren mee met een poule in mijn woonplaats en wil daarvoor drie teams inschrijven.
1 team gaat voor het algemeen klassement en moet dus een mooie mix zijn van berggeiten, sprinters en klassementrenners.
Team 2 moet bestaan uit sprintkanonnen en team 3 uit klimmers.
Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van deze drie teams. Teams bestaan uit 15 renners en 5 wissels (die alleen invallen indien een renner uit de eerste 15 niet start).
Algemeen klassement geeft (muv de Gele-trui) geen extra punten.
De puntentelling: Telkens wanneer een renner uit je Pool de France-team in de top 10 van de etappeuitslag voorkomt, levert hij punten op.
Renner eindigt op plaats 1: 20 punten
Renner eindigt op plaats 2: 15 punten
Renner eindigt op plaats 3: 12 punten
Renner eindigt op plaats 4: 10 punten
Renner eindigt op plaats 5: 8 punten
Renner eindigt op plaats 6: 6 punten
Renner eindigt op plaats 7: 4 punten
Renner eindigt op plaats 8: 3 punten
Renner eindigt op plaats 9: 2 punten
Renner eindigt op plaats 10: 1 punt
Mocht ik in de prijzen vallen met een van mijn drie teams dan is er een leuke verrassing voor een van de mensen die mij bruikbare tips gegeven heeft!
Dank en groet,
Bumme
Doe net als andere jaren mee met een poule in mijn woonplaats en wil daarvoor drie teams inschrijven.
1 team gaat voor het algemeen klassement en moet dus een mooie mix zijn van berggeiten, sprinters en klassementrenners.
Team 2 moet bestaan uit sprintkanonnen en team 3 uit klimmers.
Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van deze drie teams. Teams bestaan uit 15 renners en 5 wissels (die alleen invallen indien een renner uit de eerste 15 niet start).
Algemeen klassement geeft (muv de Gele-trui) geen extra punten.
De puntentelling: Telkens wanneer een renner uit je Pool de France-team in de top 10 van de etappeuitslag voorkomt, levert hij punten op.
Renner eindigt op plaats 1: 20 punten
Renner eindigt op plaats 2: 15 punten
Renner eindigt op plaats 3: 12 punten
Renner eindigt op plaats 4: 10 punten
Renner eindigt op plaats 5: 8 punten
Renner eindigt op plaats 6: 6 punten
Renner eindigt op plaats 7: 4 punten
Renner eindigt op plaats 8: 3 punten
Renner eindigt op plaats 9: 2 punten
Renner eindigt op plaats 10: 1 punt
Mocht ik in de prijzen vallen met een van mijn drie teams dan is er een leuke verrassing voor een van de mensen die mij bruikbare tips gegeven heeft!
Dank en groet,
Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]