29-06-2007, 11:10 AM
Mukkus Wrote:Adder Wrote:ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.
Wat een coach, dictator Adder! Geweldig! Wat een teambuilding. Iemand die FC CT zonder enige vorm van democratie overneemt, terwijl er andere mofgelijkheden waren. Laat jij je spelers ook bukken voor je, met je lange trainersjas aan?
Ik hoor niemand anders zeuren, als je graag coach wil zijn mag je het nu zeggen, dat politieke gesteek met "ik ga weg" werkt niet het enige wat je er mee bereikt is dat iedereen zich kapot irriteert aan de discussie's die hier gepost worden.
Van mij mag ook jij coach worden als je dat graag wilt, maar ik lees tot nu toe alleen maar gezeik en gezeik en geen actie's. Adder zeikt nergens, voert plannen door (ook al zijn die iemand anders zijn eerste idee geweest) en iedereen is het ermee eens.
Democratie werkt niet in een voetbalteam (deed het ook niet in Travian) 1 iemand neemt de beslissingen, nu is dat Adder, wil je coach worden geen probleem maak een plan over wat je wil en hoe en pleur het ergens neer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]